Musykil? Jangan risau. Kami menyediakan soalan lazim di bawah ini untuk membantu anda.
Soalan: Adakah sebarang caj akan dikenakan untuk pemasangan?
Jawapan: Tidak. TIADA caj pemasangan akan dikenakan.
Soalan: Adakah sebarang caj akan dikenakan untuk penukaran penapis?
Jawapan: Tidak. Penukaran penapis adalah PERCUMA.
Soalan: Adakah sebarang caj akan dikenakan untuk penukaran alat ganti?
Jawapan: Tidak. TIADA caj akan dikenakan untuk penukaran alat ganti.
Soalan: Bagaimana pula dengan perkhidmatan servis?
Jawapan: Kami menyediakan perkhidmatan servis berkala di rumah.
Soalan: Kami menyewa sahaja, bagaimana jika kami ingin berpindah pada masa akan datang?
Jawapan: PERCUMA pemasangan semula.
Soalan: Bagaimana dengan produk jaminan?
Jawapan: Produk jaminan selama 5 TAHUN.
Soalan: Apakah perbezaan antara Outright dengan Rent?
Jawapan: Outright ialah pembelian mesin secara tunai dimana servis adalah PERCUMA selama 2 tahun manakala Rent pula ialah penyewaan dimana anda perlu membayar harga sewaan bulanan tetap yang termasuk dengan harga servis.
Soalan: Bagaimana cara memesan produk di kedai online ini?
Jawapan: Anda hanya perlu menggunakan shopping cart atau hubungi kami secara langsung.
Soalan: Apakah dokumen yang diperlukan untuk produk yang ingin disewa?
Jawapan: Kami hanya perlukan muka hadapan MyKad (Kad Pengenalan) anda, salinan kad kredit atau nombor akaun bank anda. Informasi peribadi anda adalah hanya untuk kegunaan Cuckoo International (MAL) Sdn Bhd sahaja.
Jawapan: Kami TIDAK akan mengambil wang tunai atau wang pendahuluan ketika pendaftaran. Semua bayaran dibuat terus ke akaun Cuckoo International (MAL) Sdn Bhd. Pembayaran bermula hanya selepas pendaftaran anda diluluskan dan hendak dipasang di rumah anda.
selepas 3 atau 4 bulan penggunaan penapis udara, sekiranya pembayaran bulanan tidak dapat di teruskan. Apakah langkah sebaiknya perlu dilakukan.
ReplyDelete